System GLPI powstał aby wspomóc organizację pracy w działach IT. Integruje w sobie funkcjonalności zarządzania zasobami, helpdesk, bazę wiedzy. Posiada również szereg dodatkowych opcji takich jak: obsługa umów czy wypożyczanie sprzętu. Całość zarządzana jest poprzez interfejs www, który jest bardzo dobrze przetłumaczony na język polski.
System jest w pełni konfigurowalny, co pozwala na dostosowanie i przeprowadzenie wdrożeń zgodnie z wymaganiami użytkowników. GLPI posiada dostęp do modułów rozszerzeń, które pozwalają na realizację między innymi takich funkcjonalności jak: inwentaryzacja infrastruktury IT poprzez współpracę z OCS, budowanie portali dla zgłoszeń opartych na formularzach.
Niektóre funkcjonalności GLPI:
Możliwości GLPI można jeszcze bardziej poszerzyć, dzięki dodatkowym, gotowym wtyczkom. Można je również tworzyć samemu.
System GLPI powstał aby wspomóc organizację pracy w działach IT. Integruje w sobie funkcjonalności zarządzania zasobami, helpdesk, bazę wiedzy. Posiada również szereg dodatkowych opcji takich jak: obsługa umów czy wypożyczanie sprzętu. Całość zarządzana jest poprzez interfejs www, który jest bardzo dobrze przetłumaczony na język polski.
System jest w pełni konfigurowalny, co pozwala na dostosowanie i przeprowadzenie wdrożeń zgodnie z wymaganiami użytkowników. GLPI posiada dostęp do modułów rozszerzeń, które pozwalają na realizację między innymi takich funkcjonalności jak: inwentaryzacja infrastruktury IT poprzez współpracę z OCS, budowanie portali dla zgłoszeń opartych na formularzach.
Niektóre funkcjonalności GLPI:
Możliwości GLPI można jeszcze bardziej poszerzyć, dzięki dodatkowym, gotowym wtyczkom. Można je również tworzyć samemu.